DINO MERLIN - SVE JE LAZ

www.tips-fb.com


SVE JE LAZ LYRICS

ti budi daleko, ti samo budi daleko
zelena rijeko davnih momackih snova
ja sam se zarek'o, ja sam se davno zarek'o
da u moj zivot nikad nece useliti nova

sve je laz, samo pusta laz
sto se oko nas u krug vrti
sve je laz, samo pusta laz
sve je laz osim smrti

ja nisam bio tu
te noci kad su, kazu, je vidjeli s njim
ja nisam bio tu, ne, ja nisam bio tu
al' znam da lazu sve i ne vjerujem im

moje su ruke, moje je sve
cvalo i listalo zbog nje
moje su oci umorne
sjale i blistale zbog nje

sve je laz, samo pusta laz
sto se oko nas u krug vrti
sve je laz, samo pusta laz
sve je laz osim smrti





SVE JE LAZ ENGLISH TRANSLATION


ti budi daleko, ti samo budi daleko
> You be away, you just be away
zelena rijeko davnih momackih snova
> Green river from bygone childhood dream
ja sam se zarek'o, ja sam se davno zarek'o
> I have sworn, i have sworn long ago
da u moj zivot nikad nece useliti nova
> That a new one will never enter my life

sve je laz, samo pusta laz
> Everything is a lie, just vain lie
sto se oko nas u krug vrti
> That makes circles around us
sve je laz, samo pusta laz
> Everything is a lie, just vain lie
sve je laz osim smrti
> Everything is a lie, except death

ja nisam bio tu
> I was not there
te noci kad su, kazu, je vidjeli s njim
> That night when, they say, they saw you with him
ja nisam bio tu, ne, ja nisam bio tu
> I was not there, no, i was not there
al' znam da lazu sve i ne vjerujem im
> But i know that they all lie and i don't believe them

moje su ruke, moje je sve
> My hands, all that belongs to me
cvalo i listalo zbog nje
> bloomed and came into leaf because of her
moje su oci umorne
> My tired eyes
sjale i blistale zbog nje
> Shone amd was lighten up because of her

sve je laz, samo pusta laz
> Everything is a lie, just vain lie
sto se oko nas u krug vrti
> That makes circles around us
sve je laz, samo pusta laz
> Everything is a lie, just vain lie
sve je laz osim smrti
> Everything is a lie, except death

Translation: IBRA

No comments: