TANJU YILDIRIM - PAPATYA GİBİSİN

www.tips-fb.com


TANJU YILDIRIM - PAPATYA GİBİSİN LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Papatya gibisin beyaz ve ince
> You are like a daisy, white and thin
Eziliyor ruhum seni gorunce
> My soul gets crushed when i see you
İsmin dudaklarimi yakiyor neden
> Your name burns my lips, why?
Yalvaririm sana gel uzme beni
> I entreat you, come on do not make me sad
İnan bana cok seviyorum seni
> Believe me, volim te puno
Gel kollarima artik bekliyorum
> Come to my arms artık, i am waiting
Papatyam seni ozluyorum
> My camomile, i am missing you

Neden sanki oyle dudak bukuyorsun
> Why are u curling ur lips that way
Yoksa acik soyle hic mi sevmiyorsun
> Or else, tell me frankly, dont u love me any
Sana soruyorum neden susuyorsun
> I am asking to you, why are u keeping quiet?
Bana bu sevgiyi cok mu goruyorsun
> Do you find this love much for me?
Bilsem soyler miydim gizli hislerimi
> Would i tell u my secret feelings, if i knew

Keske gormeseydim gulen gozlerini
> I wish i havent seen your smiling eyes
Biliyorm fakat sen de seviyorsun
> But i know, u do love me too
Anladim capkinca naz ediyorsun
> l got it, you are behaving coquettishly


Translation: Ibra

No comments: