HARI MATA HARI & HARIS DZINOVIC - JA NE PIJEM

www.tips-fb.com



JA NE PIJEM LYRICS


Oprostio sam sve
i zato molim se
oprostio sam laz
bar ljepa bila je
Znam da nisam tvoj otrovni ljek
znam da nikad necu biti tvoj zauvjek
Ja ne pijem da te prebolim
pijem da prezivim jer me vise ne volis

Probao sam sve ali ne ide
probao sam sve moje oci ljepsu ne vide
bio sam tvoj kralj i sluga bio sam
bila si mi ljubav moja tuga bila si


JA NE PIJEM ENGLISH TRANSLATION

Oprostio sam sve
> I forgave everything
i zato molim se
> And therefore i pray
oprostio sam laz
> I forgave the lie
bar lijepa bila je
> At least it was beautiful

Znam da nisam tvoj otrov ni lijek
> I know, i am not your poison nor medicine
znam da nikad necu biti tvoj zauvjek
> I know that i will never be yours forever

Ja ne pijem da te prebolim
> I do not drink to get over you*
pijem da prezivim jer me vise ne volis
> I drink to survive, cause you do not love me anymore

Probao sam sve ali ne ide
> I tried everything, but it is not working
probao sam sve moje oci ljepsu ne vide
> I tried everything, my eyes do not see (girl) more beautiful than you
bio sam tvoj kralj i sluga bio sam
> I have been your King, and your servant
bila si mi ljubav moja tuga bila si
> You have been my love, my sorrow you have been

Translation: Ibra
Correction: Azra

No comments: