AYNA - ÖLÜNCE SEVEMEZSEM SENİ

www.tips-fb.com



AYNA - ÖLÜNCE SEVEMEZSEM SENİ LYRICS

Toprağından dönsün yüzüm
Ölünce sevemezsem seni
Kan ağlasın iki gözüm
Ölünce sevemezsem seni

Hak rahmetin görmeyim
Gonca gülün dermeyim
Muradıma ermeyim
Ölünce sevemezsem seni

Yaşamak yıldızlarda
Seninle olmak istiyorum
Sevişmek hüner değil
Yanında kalmak istiyorum
Yaşamak hüner değil
Seninle ölmek istiyorum

Ben bu yerde ölsemde
Ay yüzlüm yine elde
Muhtaç olayım namerde
Ölünce sevemezsem seni

Yaşamak yıldızlarda
Seninle olmak istiyorum
Sevişmek hüner değil
Yanında kalmak istiyorum
Yaşamak hüner değil
Seninle ölmek istiyorum






AYNA - ÖLÜNCE SEVEMEZSEM SENİ LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Toprağından dönsün yüzüm
Let my face turn from ur soil
Ölünce sevemezsem seni
if I can't love you , when I die
Kan ağlasın iki gözüm
Let my eyes cry blood
Ölünce sevemezsem seni
if I cant Love you , when I die

Hak rahmetin görmeyim
Let me to not to find mercy of God
Gonca gülün dermeyim
Let me not to pick up bud rose
Muradıma ermeyim
Let me to not to attain my desire
Ölünce sevemezsem seni
if I cant love you , when I die

Yaşamak yıldızlarda
To live on stars
Seninle olmak istiyorum
I wanna be wity you
Sevişmek hüner değil
It isnt a skill to make love
Yanında kalmak istiyorum
I want to stay by ur side
Sevişmek hüner değil
It isnt skill to make love
Yanında ölmek istiyorum
I wanna die on ur side


Ben bu yerde ölsemde
Even if I die here
Ay yüzlüm yine elde
My Moon faced is still on hand
Muhtaç olayım namerde
Let me to be dependent to vile people
Ölünce sevemezsem seni
if I cant love you , when I die


Translation: IBRA

No comments: