CANDAN ERÇETİN - ELBETTE

www.tips-fb.com


CANDAN ERÇETİN - ELBETTE LYRICS

Güneş her akşam batıp hergün doğuyorsa
Çiçekler solup solup tekrar açıyorsa
En derin yaralar kapanıyorsa
En büyük acılar unutuluyorsa
Neden korkulur hayatta söyleyin bana
(ben neden hep aynı kalayım söyleyinbana)

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım

İnanmadım asla inanamam
Herşeyin bir sonu olduğuna






CANDAN ERÇETİN - ELBETTE LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Güneş her akşam batıp her gün doğuyorsa
> If sun sets every evening and rises everyday
Çiçekler solup solup tekrar açıyorsa
> If flowers wither and blossom again

En derin yaralar kapanıyorsa
> If deepest wounds are being healed
En büyük acılar unutuluyorsa
> If biggest pains are being forgotten
Neden korkulur hayatta söyleyin bana
> What is scary in this life, tell me
(Ben neden aynı kalayım söyleyin bana)
> (Why should i stay as the same, tell me)

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
> Of cource sometimes i will blossom, sometimes i will wither
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
> Of cource i will land on a branch and then to another, then i will fly
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
> Of cource sometimes i will spin rapidly, sometimes i will stand
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım
> Of cource sometimes i will tell, sometimes i will be silent

inanmadım asla inanamam
> I didn't believe, i never can believe
Her şeyin bir sonu olduğuna
> That everything has an end

Elbette bugün ağlıyorsam yarın güleceğim
> Of cource, if i am crying today, i will laugh tomorrow
Elbette önce çekip gidip sonra döneceğim...
> Of cource first i once will leave, then return...


Translation: ibra

No comments: