ZEKİ MÜREN - ELBET BİRGÜN BULUŞACAĞIZ

www.tips-fb.com


ZEKİ MÜREN - ELBET BİRGÜN BULUŞACAĞIZ LYRICS

elbet bir gün buluşacağız
bu böyle yarım kalmayacak
ikimizin de saçları ak
öyle durup bakışacağız

belki bir deniz kenarında
el ele maziyi konuşacağız
benim içimde yanan ateş var
sevgilim ne zaman buluşacağız

belki bir gemi güvertesinde
sen beni unutmuş için kupkuru
benim gönlümde hâlâ o arzu
sevgilim, ne zaman kavuşacağız



ZEKİ MÜREN - ELBET BİRGÜN BULUŞACAĞIZ LYRICS ENGLISH TRANSLATION


elbet bir gün buluşacağız
> Surely we will meet someday
bu böyle yarım kalmayacak
> This will not be left on its half
ikimizin de saçları ak
> Both of us will be with grey hair
öyle durup bakışacağız
> We will just stand and look each other

belki bir deniz kenarında
> Maybe in a seaside
el ele maziyi konuşacağız
> We will talk of past times hand in hand
benim içimde yanan ateş var
> Here is a burning flame in me
sevgilim ne zaman buluşacağız
> Darling, when will we meet

belki bir gemi güvertesinde
> Maybe on deck of a ship
sen beni unutmuş için kupkuru
> You will not remember me, bone-dry inside
benim gönlümde hâlâ o arzu
> In my heart will be still that çeznja
sevgilim, ne zaman kavuşacağız
> Darling, when will we come together

Translation: Ibra
Sponsor: Azra:D

No comments: