ZELJKO SAMARDZIC - AKO ODES

www.tips-fb.com


ZELJKO SAMARDZIC - AKO ODES LYRICS

Nocas moje molbe nebo ne cuje
dusa mi je prazna k'o da umire
nocas drugi spava na tvom ramenu
a na mome dlanu zvezde umiru

Reci koga ljubis, koga opijas
kome zivot nudis usnama od otrova
prokleto ti bilo sto si lagala
zivot sam ti dao, sve si uzela

Mislio sam, ako odes
da ce manje biti boli
al' uzalud, sto si dalje
tebe srce vise voli


ZELJKO SAMARDZIC - AKO ODES LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Nocas moje molbe nebo ne cuje
> Tonight the sky does not hear my prayers
dusa mi je prazna k'o da umire
> My soul is empty like it is dying
nocas drugi spava na tvom ramenu
> Tonight another one sleeps on your shoulder
a na mome dlanu zvezde umiru
> And stars die on my palms

Reci koga ljubis, koga opijas
> Tell me who do you kiss, to whom u make drunk
kome zivot nudis usnama od otrova
> to whom you offer your lips of poison
prokleto ti bilo sto si lagala
> Damn it, why did you lie
zivot sam ti dao, sve si uzela
> I gave you my life, you took all

Mislio sam, ako odes
> I tought, if you go
da ce manje biti boli
> there would be less pain
al' uzalud, sto si dalje
> but that's vain, because u are far
tebe srce vise voli
> heart loves you more


Translation: ibra

No comments: