REGINA - BISTRA VODA

www.tips-fb.com



BISTRA VODA LYRICS


Pitao sam neke ljude u mome kraju
gdje mi duša stanuje
Jer tajnu za mene
kažu kriješ draga
Pitao sam da mi vrate
ono vrijeme, dane, sate,
proljeće
na ljubav miriše
Tako kažu

Rodi me
u majsku zoru
Kupaj me
u bistroj vodi
Čuvam jedan cvijet
kad svi drugu odu
Čuvam te
dok sam živ

Ukradi malo sunca za nas
nemaš sutra, nemaš danas
Lako je
kad ti pjesma srce nađe

Rodi me
u majsku zoru
Kupaj me
u bistroj vodi
Čuvam jedan cvijet
kad svi drugu odu
Čuvam te
dok sam živ

Rodi me
u majsku zoru
Kupaj me
u bistroj vodi
Čuvam jedan cvijet
kad svi drugu odu
Čuvam te
dok sam živ



REGINA - BISTRA VODA ENGLISH TRANSLATION


Pitao sam neke ljude
> I asked some people
U mome kraju, gdje mi duša stanuje
> In the neighborhood, where my soul resides
Jednu tajnu za mene, kažu, kriješ draga
> A secret from me, they say, you are hiding, dear

Pitao sam da mi vrate
> I asked that they return to me
Ono vrijeme, davne sate, proljeće
> That time, the old hours, the spring
Da ljubav miriše, tako kažu
> That love is in the air, they say

Rodi me u majsku zoru
> Give birth to me at dawn in May
Kupaj me u bistroj vodi
> Bathe me in the clear water
čuvam jedan cvijet kad svi drugi odu
> I guard one flower, when all others leave
čuvam te dok sam živ
> I guard you as long as I'm alive

Ukradi malo Sunca za nas
> Steal a bit of Sun for us
Nemaš sutra, nemaš danas
> There's no tomorrow, there's no today
Lako je kad ti pjesma srce nađe
> It's easy when the song finds your heart


Translation: Azra

No comments: