ZLATAN FAZLIC FAZLA - BASCARSIJSKA

www.tips-fb.com




BASCARSIJSKA LYRICS


Na svakom sam cepenku kafu popio
i rahat lokum na cesmu spustio
kad prodjes Saracima znaces da sam bio
a docekati nisam te smio

kazandzije kucaju kao da ne mogu
da nadju pravi ton
kurikaju sajdzije sahat na kuli
zildzije stimaju zvon

halaci cesljaju pamuk prstima
ko bakrenu kosu na tvojim prsima
sindzije slatke simite peku
a ja sam stoput presao rijeku

da sam bogdo tascija pa da ti isklesem
novi avlijski prag
da se popnem na pendzer cardaklijom lozom
i opet budem ti drag

ubro sam te djulbe secer ruzo
prije vremena
ja moram bjezati, nemoj brinuti duso
ljubavi jedina

zveckaju dzezve, dzevdziri sahani
mirisu na jasmin tvoji jorgani
kaldrmu je uglancala kisa
suska i mirise kafa iz sisa

danas kalajdzije sunce kalaisu
samo za tebe
da ti toplije bude dok zamisljas kako
moj dah te miluje
ubro sam te djulbe secer ruzo

prije vremena
ja moram bjezati,nemoj brinuti duso
ljubavi jedina






BAŠČARŠIJSKA ENGLISH / TURKISH TRANSLATION



I had coffee on every kepenk (ćepenak)
And I've put down rahat-lokum on the çeşme (česma)
When you pass down Sarači* you will know I was there
But I didn't have courage to wait for you to come.


Kazancılar beat (knock) as if they can't
find the right tone
Saatçiler tune sahat on kula
Zildžije (-zil) adjust the bell


Hallaçlar comb pamuk with their fingers
like bakır (colored) hair on your chest
Simitçiler bake sweet simit
And I have crossed the river 100 times


Keşke ben bir taşçı oldum
to carve you new doorstep for the avlu (avlija)
To climb on the pencer by cardaklija loza (vine plant)
And to be dear to you again.


I've picked you gülbeşeker rose
before your time (has come)
I have to run, (but) don't worry honey
(my) only love.


Cezveler, gevgirler, sahanlar rattle
Like yasemin smells your yorgan
Rain has polished kaldırma
Šuška (mumors) and smells kahve in şiş


Today kalaycılar Sun kalaylıyorlar
Only for you
To make you warmer as you imagine how
My breath caresses you


Translation: Azra

No comments: