DINO MERLIN - SREDINOM

www.tips-fb.com



DINO MERLIN - SREDINOM LYRICS


ovo je vrijeme kad se uci
slovo po slovo rijec po rijec
sjedi mali, tu je tvoj dom
daleko su istambul i bec

sad si mali tu na raskrscu
svi su pametni, svi sapucu
ti ne vjeruj nikome na rijec
svaki korak sam moras prec

furaj mali sam sredinom
furaj mali tom dolinom
pa sta bude neka bude

sad si mali tu na raskrscu
svi su pametni, svi sapucu
ti ne vjeruj nikome na rijec
svaki korak sam moras prec

furaj mali sam sredinom
furaj mali tom dolinom
Bog te cuva, ti pazi ljude
pa sta bude neka bude



DINO MERLIN - SREDINOM ENGLISH TRANSLATION


ovo je vrijeme kad se uci
> This is time for learning
slovo po slovo rijec po rijec
> Letter by letter, word by word
sjedi mali, tu je tvoj dom
> Sit little one, here is your home
daleko su istambul i bec
> Istanbul and Vienna are far

sad si mali tu na raskrscu
> Boy, you are at a crossroad now
svi su pametni, svi sapucu
> Everyone is clever, they all whisper
ti ne vjeruj nikome na rijec
> You don't believe anybody on their word
svaki korak sam moras prec
> You have to make every step alone

furaj mali sam sredinom
> Run boy, alone in the middle of the road
furaj mali tom dolinom
> Run boy, on this valley
pa sta bude neka bude
> Well, let things to come to happen

Translation: IBRA

No comments: