HARI MATA HARI - OTKUD TI KO SUDBINA

www.tips-fb.com


OTKUD TI KO SUDBINA LYRICS

Iz tvog ce oka dva bistra potoka
jedan za tebe drugi za mene
i rijeka ce postati s njom ces doploviti
nemir mi donijeti

U mojoj dusi tuga spava
tvoji tihi koraci je bude
ko lopov se krades kao da znades
da tvoj lik me opija

Ref.
Otkud ti ko sudbina
kad si davno mene ubila
otkud ti kad sam te sakrio
da te ne bih voleo

U mojoj dusi tuga spava
tvoji tihi koraci je bude
ko lopov se krades kao da znades
da tvoj lik me opija





OTKUD TI KO SUDBINA ENGLISH TRANSLATION

Iz tvog ce oka dva bistra potoka
> Two clear streams will flow from your eye
jedan za tebe drugi za mene
> One for you, another for me
i rijeka ce postati s njom ces doploviti
> And will become a river, with her you will sail
nemir mi donijeti
> And bring disturbance to me

U mojoj dusi tuga spava
> Sorrow sleeps in my soul
tvoji tihi koraci je bude
> Your quiet footsteps wakes it up
ko lopov se krades kao da znades
> You steal like a thief, like you know that
da tvoj lik me opija
> Your countenance intoxicates me

Ref.
Otkud ti ko sudbina
> How come, like the fate
kad si davno mene ubila
> When you killed me long ago
otkud ti kad sam te sakrio
> How come, when i hid you
da te ne bih voleo
> therefore i would not love you

U mojoj dusi tuga spava
> Sorrow sleeps in my soul
tvoji tihi koraci je bude
> Your quiet footsteps wakes it up
ko lopov se krades kao da znades
> You steal like a thief, like you know that
da tvoj lik me opija
> Your countenance intoxicates me

Translation: IBRA

No comments: