YAVUZ BİNGÖL - ÇANAKKALE TÜRKÜSÜ

www.tips-fb.com




YAVUZ BİNGÖL - ÇANAKKALE TÜRKÜSÜ LYRICS

Çanakkale içinde vurdular beni
Ölmeden mezara koydular beni
Of gençliğim eyvah!

Çanakkale içinde aynalı çarşı
Ana ben gidiyorum düşmana karşı
Of gençliğim eyvah!

Çanakkale içinde bir dolu testi
Analar babalar ümidi kesti
Of gençliğim eyvah!


Çanakkale içinde bir uzun selvi
Kimimiz nişanlı kimimiz evli
Of gençliğim eyvah!






YAVUZ BİNGÖL - ÇANAKKALE TÜRKÜSÜ LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Çanakkale içinde vurdular beni
> They shot me in Çanakkale (Gallipoli)
Ölmeden mezara koydular beni
> They put me into mezar before i die
Of gençliğim eyvah!
> Of my youth, eyvah*

Çanakkale içinde aynalı çarşı
> Aynalı çarşı in Çanakkale
Ana ben gidiyorum düşmana karşı
> Mother i am going against duşman
Of gençliğim eyvah!
> Of my youth, eyvah*

Çanakkale içinde bir dolu testi
> A full testi* inside Çanakkale
Analar babalar ümidi kesti
> Mothers and fathers gave up hope
Of gençliğim eyvah!
> Of my youth, eyvah*


Çanakkale içinde bir uzun selvi
> A long cypress inside Çanakkale
Kimimiz nişanlı kimimiz evli
> Some of us promised, some of us married
Of gençliğim eyvah!
> Of my youth, eyvah*


eyvah > interj. woe, alas, alack
testi > n. pitcher, jug, pot, cruse


Translation: Ibra

No comments: