HALUK LEVENT - AŞKIN MAPUSHANE

www.tips-fb.com


HALUK LEVENT - AŞKIN MAPUSHANE LYRICS

Keşke seni tanımamış
Keşke sevmemiş olsaydım
Zincire vurulmuş gibi
Sana bağlı kalmasaydım

Aşkın mapusahane
İçinde ben mahkum
Saçların parmaklık
Gözlerin gardiyan oldu
İçinde ben ziyan oldum

Alın yazımda varmışsın
Kalbimi benden çalmışsın
Sensizliği bir duman gibi
Sigaranla beni yakmışsın




HALUK LEVENT - AŞKIN MAPUSHANE LYRICS ENGLISH TRANSLATION

> I wish i never knew
> I wish i had not loved you
> I wish i was not bounded to you
> Like i was chained

> Your love, a prison
> I am in a prisoner in it
> Your hair like bars (grating)
> Your eyes became guardian
> And i got wasted in it

> You were written in my fate
> You had stolen my heart from me
> You made being without you like a fume
> You burned me with your cigarette


Translation: ibra

No comments: