İLHAN İREM - KONUŞAMIYORUM

www.tips-fb.com


İLHAN İREM - KONUŞAMIYORUM LYRICS ENGLISH TRANSLATION

sazlıklardan havalanan bir ördek gibi sesin
ürkek şaşkın kararsız duyuyorum
ve sen bir gökkuşağı kadar güzelsin
rengarenk biraz sonra gidecek görüyorum
ve ben yağmurlar altında bir yolcu
ıslak yorgun tutkulu yürüyorum

> Your voice is just like a duck's which just takes off from reed field
> Scared, amazed and unstable, i am hearing
> And you are beautiful as a rainbow
> Colourful and will leave soon, i see
> And i am a passenger under rains
> Wet, tired and passionate, i am walking


sensiz ben yolumu bulamam
haykırmak istiyorum
konuşamıyorum konuşamıyorum konuşamıyorum
konuşursam gözyaşlarım beni boğacak
biliyorum görüyorum duyuyorum
konuşamıyorum

> Without you i cannot find my route
> I want to shout
> I cannot speak, i can't speak, i can't speak
> If i talk, my tears will drown me
> I know, I see, I hear
> I cannot speak

bu ayrılık akşamında sen sustuğuma bakma
konuşmaya gücüm yok beni anla
söyleyemediklerimi bak gözlerimden anla
her zaman yanımda kal hiç bırakma

> In this evening of apartness, ignore that i am silent
> Understand me, i do not have strength to talk
> Look at my eyes and see what i tell
> Stay with me forever, never leave


sensiz ben yolumu bulamam
haykırmak istiyorum
konuşamıyorum konuşamıyorum konuşamıyorum
konuşursam gözyaşlarım beni boğacak
biliyorum görüyorum duyuyorum
konuşamıyorum

> Without you i cannot find my route
> I want to shout
> I cannot speak, i can't speak, i can't speak
> If i talk, my tears will drown me
> I know, I see, I hear
> I cannot speak


Translation: ibra

No comments: