YAŞAR - GÖZLER AYNI SEN

www.tips-fb.com




YAŞAR - GÖZLER AYNI SEN LYRICS

Kalp kuşum atışı senden sorulur
Hala hala hala şu gönlümün
Uçma kon güzel kuşum dem vurulur
Hala sevdan konusu dost meclisimin
Ya gel benim ol, ya da git, acını yaşat

Sözler aynı çıkmazlarda sözler aynı sen
Dün birini gördüm yolda gözler aynı sen
Bizler aynı kalmadık ki hayat değişirken
Ben birini sevdim amma gözler aynı sen

Sevmek birşeyi sevmektir sen kadar
Aşkı bana yanlış öğretmiş kader





YAŞAR - GÖZLER AYNI SEN LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Kalp kuşum atışı senden sorulur
> Bird of my heart, the beats of it is your business
Hala hala hala şu gönlümün
> Still stilll still this heart's
Uçma kon güzel kuşum dem vurulur
> Dont fly, camp my beautiful bird, ~there is a talk
Hala sevdan konusu dost meclisimin
> Still your love is the topic of my ~friend meetings
Ya gel benim ol, ya da git, acını yaşat
> Be mine, or go, make your pain lived

Sözler aynı çıkmazlarda sözler aynı sen
> The talks are in the same dead end, talks just like you
Dün birini gördüm yolda gözler aynı sen
> Yesterday i saw someone on the way, her eyes are just like yours
Bizler aynı kalmadık ki hayat değişirken
> We did not remain the same as the life was changing
Ben birini sevdim amma gözler aynı sen
> I loved someone but her eyes are just like yours

Sevmek birşeyi sevmektir sen kadar
> To love, is loving something as much as loving you
Aşkı bana yanlış öğretmiş kader
> Fate had teached the love falsely to me


Translation: IBRA

No comments: