DINO MERLIN - BOSNOM BEHAR PROBEHARAO

www.tips-fb.com


BOSNOM BEHAR PROBEHARAO LYRICS

Kelner vino natoci
da pijane oci ne gledaju vise u nju
od veceras nam srca zajedno nisu
razdvojeno put putuju
Ref. 2x
Bosnom behar probeharao
mene zivot razocarao
svuda behar na nju mirise
a ja uzdisem
Malo car, malo sluga
malo sreca, malo tuga al' ljubav ostaje
ovo moje ludo srce nikad nije znalo
da slaze i da sakrije
Ref. 2x
Kelner vino natoci
da pijane usne istinu progovore
zbog nje sam izdao Boga i staru ljubav
i sve sto sveto je
Ref. 2x
Bosnom behar probeharao
mene zivot razocarao
bosnom behar na nju mirise
a ja uzdisem
Ref.








BOSNOM BEHAR PROBEHARAO ENGLISH TRANSLATION


Kelner vino natoci
> Waiter fill wine
da pijane oci ne gledaju vise u nju
> That my drunk eyes don't look at her anymore
od veceras nam srca zajedno nisu
> From tonight, our hearts aren't together anymore
razdvojeno put putuju
> They travel the path separately


Ref. 2x
Bosnom behar probeharao
> Blossoms bloomed in Bosna
mene zivot razocarao
> Life has disappointed me
svuda behar na nju mirise
> Blossoms all around smell like her
a ja uzdisem
> And i sigh

Malo car, malo sluga
> Somewhat Tzar, somewhat servant
malo sreca, malo tuga al' ljubav ostaje
> Somewhat happyness, somewhat sorrow, but love remains
ovo moje ludo srce nikad nije znalo
> This crazy heart of mine never knew
da slaže i da sakrije
> To lie* and to hide

Ref. 2x
Kelner vino natoci
> Waiter fill vine
da pijane usne istinu progovore
> That drunk lips can tell the truth
zbog nje sam izdao Boga i staru ljubav
> Because of her i betrayed God and old love
i sve sto sveto je
> And everything that is sacred

*slagati se - to agree; slagati - to tell a lie



Translation: IBRA
Correction: AZRA

No comments: