ZELJKO JOKSIMOVIC & HARIS DZINOVIC - STA CE MENI VISE OD TOGA

www.tips-fb.com



ZELJKO JOKSIMOVIC & HARIS DZINOVIC - STA CE MENI VISE OD TOGA LYRICS


Prolazi ovaj zivot kao reka
i na kraju sta te ceka....odlazis
Prolazi ova noc i moja tuga
evo ide neka druga...dolazi:

A ja, ziveo bih samo nocu.
Dane, ne bih dao zora jos da svane
Sta je zivot, par koraka
malo tuge i merkaka, ej...
Sta je zivot, par koraka
malo tuge i meraka,
malo brate, malo, malo je...:

Prolazi mnogo zena pored mene,
mnogo vina mi kroz vene, prolazi
Dolazi novo ljeto, novi ljudi...
svaka ljubav nadu budi, dolazi...:

A ja, necu vise da tugujem, necu...
Necu vise da bolujem, necu...
Ja nemogu bez jarana,
Vina, zena i kafana, hej

A ja, necu vise da tugujem, necu...
Necu vise da bolujem, necu...
:Meni treba sto jarana
vina zena i kafana
sta ce meni vise od toga:



ZELJKO JOKSIMOVIC & HARIS DZINOVIC - STA CE MENI VISE OD TOGA LYRICS ENGLISH TRANSLATION


Passes this life as a river
and in the end what waits for you, you're leaving
Passes this night and my sadness
here comes another one, coming
(2x)

And me, I would live only days in the night
I wouldn't let the dawn to come
What's life - few steps,
a bit of sadness and merak

Passes, many women next to me
much wine through my veins passes
Comes, new summer, new people
every love wakes up the hope, comes
(2x)

And I don't want to sorrow anymore, don't want to
Don't want to be in pain anymore, don't want to
I can't (live) without my pals,
without wine, women and bars.

I need hundred pals,
wine, women and bars
What more would I need?

Translation: Azra

No comments: