MASSIMO SAVIC - INDIJA

www.tips-fb.com


MASSIMO SAVIC - INDIJA LYRICS

Indija u zraku,
inces mirise u mraku,
cujem vjetar kako stize,
mazi me po vratu.
Milo dok te gledam,
vidim ti dva lica,
na tren si kao kurva,
na tren kao djevica.
Na krevetu je svila,
od uzitka sva se topi,
kao oblaci pod nama,
mi letimo po sobi,
pripijen sam uz tebe,
od vatre sve me zebe,
malo me je strah,
jer bojim se sam sebe (moja).

Ref: Bices uvjek moja,
kad sjecanja dogore,
i godine se zbroje,
a kad sklopim oci,
k`o andjeo ces doci...

Indija u zraku,
inces mirise u mraku,
cujem vjetar kako stize,
mazi me po vratu,
htio bih da znas,
da cu tvoje snove hranit,
kao vojnik hrabro,
vjecno cu te branit.
Sa usana cu tvojih,
citat pricu svog zivota,
i nece biti boli,
lazi ni sramota,
budi za me tu,
budi za me cista,
i kad budes stara,
meni bices ista (moja).

Ref: Bices uvjek moja,
kad sjecanja dogore,
i godine se zbroje,
a kad sklopim oci,
k`o andjeo ces doci...

No comments: