BURHAN SABAN - KISNA DOVA

www.tips-fb.com



KISNA DOVA LYRICS


Ja nisam plakao od svoje trin'este
pred jednom dzamijom sred skopske carsije
muskarci ne placu mati tad rekla je
muskarci nemaju sad pravo na suze

Boze sad molim te da nebo sive halje odjene
nad Saraj'vom neka poteku cesme nebeske
zelim da sakrijem svoju tugu i suze
neka me kise isprate od stanice do ponad carsije

Ref.
Hocu da moja tuga samo meni pripada
da skrijem suze od dosta i od dusmana
da mogu kazati da se na moje lice izlila
kisa sa kupola sivih sarajevskih dzamija

Boze daj da me pokriva nebeska zavjesa
da neko ne vidi kako mi tuga lice pohodi
a ja cu kazati da su slabe strehe i oluci
jer sam se skrivao u sarajevskoj mahali

Ref.

Na svoju tugu samo imam pravo ja
ona od tudjih nije veca ni slabija
muskarci ne placu, znam iz djetinjstva
za me je kisa milost Bozija
milost je danas kisa iznad Sarajeva

No comments: