HARI MATA HARI - RUZMARIN

www.tips-fb.com


RUZMARIN LYRICS

Ljubav, ima vojsku nesretnih
ja jedan sam od njih, odkad postojim

Ti si, moja zadnja pobjeda
sto za srce ujeda kad se prisjetim

Istina je gruba, k'o oziljak se skriva
a laz je pola mene, drugo pola tebe sniva

Ruzmarin, nema kome da mirise
uzalud je da procvijeta
ruzmarin, za nas dvoje nikad vise
ti si negdje na kraju svijeta

Ljubav, pored mene prolazi
ni da nogu nagazi, ja ne postojim
Ti si, moja zadnja pobjeda
sto za srce ujeda kad se prisjetim

Istina je gruba, k'o oziljak se skriva
a laz je pola mene, drugo pola tebe sniva






HARI MATA HARI - RUZMARIN ENGLISH TRANSLATION


Love, has an army of unhappy ones
I am one of them, ever since I exist.

You are, my last victory
that stings my heart when I remember it.

The truth is rude, it hides like a scar
and lie is half of me, other half dreams of you.

Refren:
Rosemary, has no one to smell for
In vain is for it to blossom
Rosemary, never again for two of us
You’re somewhere at the end of the world.

Love, passes by me,
won’t even step on my foot, I don’t exist.


Translation: AZRA

No comments: