HANKA PALDUM - JA TE VOLIM

www.tips-fb.com



JA TE VOLIM LYRICS


Trazio si sve, sve sam ti dala
tebi reci ne nikad nisam znala
citav moj si svijet
za drugi necu da znam

Zaveo si me, lijepo si to znao
ljubila sam te, srce si mi krao
jasno mi je sve
sad kad ostavljas me

Ref.
Ja te volim, od ljubavi sva gorim
paticu i plakacu, al' necu da molim
ja svoje srce i sve sam ti dala
a od tebe ni oprosti, ni hvala

Ja te ljubim i znam da te gubim
jos uvijek sanjam da srecna se budim
s gorkim suzama, s mukom se borim
umrijecu radje, al' necu da molim

Zaklinj'o si se, ljubav obecav'o
nadala sam se, snagu si mi dav'o
kao nikad prije
sanjala sam nestvarne sne

Uzeo si sve, lazi si mi dao
izgubila sam sve i nije mi zao
imala sam bar
jedno ludo mastanje i zar

Ref.






JA TE VOLIM LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Trazio si sve, sve sam ti dala
> You searched for all, i gave you all
tebi reci ne nikad nisam znala
> I never know to tell you "no"
citav moj si svijet
> You are my whole world
za drugi necu da znam
> I will not know any other

Zaveo si me, lijepo si to znao
> You pledged me, you knew that well
ljubila sam te, srce si mi krao
> I kissed you, you stole my heart
jasno mi je sve
> It is all clear to me
sad kad ostavljas me
> Now as you leave me

Ref.
Ja te volim, od ljubavi sva gorim
> I love you, because of love i am all burning
paticu i plakacu, al' necu da molim
> I will suffer and cry, but i will not beg you
ja svoje srce i sve sam ti dala
> i gave you my own heart and all
a od tebe ni oprosti, ni hvala
> And from you not an "i am sorry", neither "thanks"

Ja te ljubim i znam da te gubim
> I am kissing you and i know that i am loosing you
jos uvijek sanjam da srecna se budim
> I am still dreaming that i will wake up happy
s gorkim suzama, s mukom se borim
> I fight against bitter tears and suffering
umrijecu radje, al' necu da molim
> i would rather die, than begging you

Zaklinj'o si se, ljubav obecav'o
> You implored, you promised love
nadala sam se, snagu si mi dav'o
> I hoped, you gave me strength
kao nikad prije
> Like never before
sanjala sam nestvarne sne
> I dreamt unreal dreams

Uzeo si sve, lazi si mi dao
> You took everything, you gave me lies
izgubila sam sve i nije mi zao
> I lost my everything and i am not sad
imala sam bar
> At least i had
jedno ludo mastanje i zar
> One crazy fantasy and passion


Translation: IBRA

No comments: