MUSTAFA SANDAL - YAMALI TÖVBELER

www.tips-fb.com


MUSTAFA SANDAL - YAMALI TÖVBELER LYRICS

Elveda ben sana sürüklenemem
Kaybolup yılları feda edemem
Çekip gittim mutlu ol diye

Bir daha ateşi körükleyemem
Yanarım külden öteye gidemem
Sönüp gittim mutlu ol diye

Ne yalancıyım ne de melek
Sana dünyanın sonu gerek
Unutulur elbet
Sarmadıysa muhabbet

O senin ruh halinle alakalı
Bütün tövbelerin yamalı
Bütün tövbelerin yamalı
Seni tanrım en baştan yaratmalı
Bütün tövbelerin yamalı
Bütün tövbelerin yamalı







MUSTAFA SANDAL - YAMALI TÖVBELER LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Elveda ben sana sürüklenemem
> Good bye, i can't be dragged to you
Kaybolup yılları feda edemem
> Being lost, i can't sacrifice years
Çekip gittim mutlu ol diye
> I left, for you to be happy
Bir daha ateşi körükleyemem
> I can't fan the flame again
Yanarım külden öteye gidemem
> I burn, i can't go beyong the ash
Sönüp gittim mutlu ol diye
> I died down(the flame) for you to be happy
Ne yalancıyım ne de melek
> I'm not lier, nor melek
Sana dünyanın sonu gerek
> For you, end of the world is required
Unutulur elbet
> It will be forgotton for sure
Sarmadıysa muhabbet
> If love did not wrapped


O senin ruh halinle alakalı
> That is about your mood
Bütün tövbelerin yamalı
> All tövbeler of yours are patched
Bütün tövbelerin yamalı
> All tövbeler of yours are patched
Seni tanrım en baştan yaratmalı
> My God should recreate you
Bütün tövbelerin yamalı
> All tövbeler of yours are patched
Bütün tövbelerin yamalı
> All tövbeler of yours are patched


tövbe* > contrition, penitence
melek* > Angel

Translation: IBRA

No comments: