HIMZO POLOVINA - HASANAGIN SEVDAH (STO TE NEMA)

www.tips-fb.com



HASANAGIN SEVDAH (STO TE NEMA) LYRICS


Sto te nema, sto te nema
kad na mlado poljsko cv'jece
biser njize ponoc n'jema
kroz grudi mi zelja l'jece
sto te nema, sto te nema

Kad mi sanak spokoj dade
i dusa se miru sprema
kroz srce se glasak krade
sto te nema, sto te nema

Procvjetala svaka staza
k'o sto bjese divnih dana
po ruzama i sad prska
bistra voda sadrvana, sadrvana

Ispod rose zumbul gleda
iz behara miris vije
a za mene k'o da cvili
i u bolu suze lije, suze lije

Sto te nema, sto te nema
vedri istok kad zarudi
u treptaju od alema
i tad srce pjesmu budi
sto te nema, sto te nema

I u casu bujne srece
i kad tuga uzdah sprema
moja ljubav pjesmu krece
sto te nema, sto te nema

Kako mi je srce jadno
kao da ga neko bode
te sve place i sve pita
kuda moja Zejna ode

Je li grijesna sabah zora
il' nebeska sjajna zvijezda
je li grijesna ljubav moja
k'o glas ptice iz gnijezda