BARIŞ MANÇO - KARA SEVDA

www.tips-fb.com



BARIŞ MANÇO - KARA SEVDA LYRICS ENGLISH TRANSLATION


Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sığmıyor
O deli dolu neşe dolu kişi ben değilim sanki
Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var benim içim yanıyor
Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inanki

> I don't know how to tell, i cannot contain myself
> It is like that i am not that lively, joyful person anymore
> There is snow in large flakes outside, and i am burning inside
> Believe it, i can swim even in -40 degree water


Kara sevda kara sevda dedikleri daha ne olabilirki?
Kara sevda kara sevda seni benden kim ayırabilirki?
Çocukça bir aşk gelip de geçme sakın gülme halime
Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine

> Blind love, blind love they tell, what else it can be?
> Blind love, blind love, who can take you away from me?
> Do not receive it as a childish love and do not dare to laugh
> I could not understand how but i love you like crazy


Nasıl anlatsam bilemiyorum gözlerim kararıyor
Tepe taklak oldu dünya tersine sanki
Bütün aşıklar el ele kol kola cıvıl cıvıl geziyor
Bense nuhun gemisinde tek başıma gibi inan ki

> I don't know how to tell, i am blacking out
> It is like whole world is upside down
> All the lovers are wandering around hand in hand, arm in arm
> While it is like i am alone in the ark of Noah, believe it


Translation: ibra

No comments: