DINO MERLIN - HALIMA

www.tips-fb.com


HALİMA LYRICS

to je bilo ljeto '99
jos mi je samo mama govorila suti dijete
a ja sam imao vec tada svega dovoljno
da u tvojoj skoli prodjem dovoljno

cek'o sam da tama prekrije grad
da lijepa i sama prosetas
sve sto sam htio tad ja zelim i sad
da u zivotu mom sve bude po tvom

rekao sam tiho nemoj da te iznenadi
protiv nase ljubavi ce carsija da radi
rekao sam tiho nemoj da te iznenadi
protiv nase ljubavi ce

halima, halima
ja ajni , ja ajni *
halima, halima
gdje su oni dani
halima, halima
kad trebalo je reci ostani

kad sam ti prisao, sve se stisalo
samo je u mojoj glavi pistalo
ptice, cvijece, park i drvece
i ta opasna masina sto globus okrece

zamuc'o sam fraze nedorecene
i gledao u usne napucene
a ni ti nisi imala bolju viziju
u mene si gledala k'o u televiziju

* oko moje



DINO MERLIN - HALIMA ENGLISH TRANSLATION


that was the summer of ‘99
only my mum was still telling me “hush child”
and I already had enough of everything then
to pass (the test) in your school

I waited for the darkness to cover up the town
for you to gaze around beautiful and alone
all that I wanted then, I want it now too
that in my life all should be your way

I told quietly “don’t let it surprise you”
against our love, town (carsi) will act

halima, halima
ja ajni , ja ajni *
halima, halima
where are those days
halima, halima
when it should be said “stay”

when I came near to you, everything grew quiet
only in my head there were sounds
birds, flowers, park and trees
and that dangerous machine that spins the globe

zamuc'o sam fraze nedorecene - …….
and looked at (your) lips
and you too, didn’t have a better vision
you looked at me like in television :D

No comments: