MEHTER MARŞI - EY GAZİLER

www.tips-fb.com



MEHTER MARŞI - EY GAZİLER LYRICS

Ey gaziler yol göründü
Yine garip serime
Dağlar taşlar dayanamaz
Benim ahu zarıma.

Dün gece yar hanesinde
Yastıcağım taş idi
Altım toprak; üstüm yaprak
Yine gönlüm hoş idi.



MEHTER MARŞI - EY GAZİLER LYRICS ENGLISH TRANSLATION


Ey gaziler yol göründü
> Ey gaziler, road appeared (~like i have to go)
Yine garip serime
> Again for my poor head
Dağlar taşlar dayanamaz
> Not mountains nor rocks can stand
Benim ah u zârıma.
> Against my mourning

Dün gece yâr hanesinde
> Last night in the home of dilber
Yastıcağım taş idi
> My jastuk was stone
Altım toprak; üstüm yaprak
> Land below me, and leafs above
Yine gönlüm hoş idi.
> But i was feeling nice


Isfahan
Yavuz Sultan Selim

dilber*, yar > lover
gazi* > ghazi, veteran
yastık > jastuk* > pillow




Translation: ibra

No comments: