TOSE PROESKI - JOVANO, JOVANKE

www.tips-fb.com



TOSE PROESKI - JOVANO, JOVANKE LYRICS

Jovano, Jovanke, (Jovano, Jovanka)
Kraj Vardaro sediš mori (Kraj Vardara sjediš)
Belo platno beliš (Bijelo platno bijeliš)
Belo platno beliš dušo (Bijelo platno bijeliš dušo)
Se nagore gledash. / x2 (Gore gledaš)

Jovano, jovanke, (Jovano, Jovanka)
Jas te tebe cekam mori, (Ja tebe čekam)
Doma da mi dojdes, (Doma da mi dođeš)
A ti ne doadas duso, (A ti ne dolaziš dušo)
Srce moje jovano. / x2 (Srce moje Jovano)

Jovano, jovanke, (Jovano, Jovanke)
Tvojata majka mori, (Tvoja majka)
Tebe ne te pusta, (Tebe ne pušta)
So mene da dojdes duso, (Meni da dođeš)
Srce moje jovano. / x2 (Srce moje Jovano.)




TOSE PROESKI - JOVANO, JOVANKE ENGLISH TRANSLATION

Jovano, Jovanke,
You sit by the Vardar
Bleaching your white linen
Bleaching your white linen, my dear,.
Looking at the hills


Jovano, jovanke,
I'm waiting for you
to come to my home
And you don't come, my dear
My heart, Jovano.

Jovano, jovanke,
Your mother
won't let you go
to come to me
My heart, Jovano.


Translation: AZRAM

No comments: