DİNO MERLİN - KAD SVE OVO BUDE JUCE

www.tips-fb.com



KAD SVE OVO BUDE JUCE LYRICS

(WHEN ALL THESE WILL BE YESTERDAY)

Dan bez svijetla, zora bez pijetla
noc bez zvijezda, ptica bez gnijezda
nit' se neba plave nit' mirisu trave
sta to tamo rade nase lude glave

Sve sto zelim reci da kucnuo je posljednji cas

Viza, kriza, duldung ofental
Berlin, Bec, malme vupertal
gore, dolje, svuda pusto polje
da li smo zasluzili da nam bude bolje

Sve sto zelim reci da kucnuo je posljednji cas
ne bude li Bosne
tada nece biti ni nas

Mi smo samo krvava mrlja
na bijelosvjetskom TV-ekranu
oni koji treba u tisini da nestanu
sta njima znace nasi zivoti
sto to oni znaju o ljepoti
nek zauvijek u blatu lazi ostanu

Ref.
Jednom kad sve ovo bude juce
kad zora svane, a svanuce
nemoj da ti bol grudi steze
sto nisi bio tu kad je bilo najteze

Daj mi dan u kom si sretan
daj mi samo mrvu toplog ljeta
daj mi snove koji nocna mora ne postanu
budi ruka koja Bosnu brani
budi ruka koja Bosnu hrani
da vec sutra nasi snovi java postanu

Jednom kad sve ovo bude juce
stavit ces na krilo unuce
kad bosanske zime zasnijeze
reci, ja sam bio tu
kad je bilo najteze
ja sam bio s Bosnom
kad je bilo najteze

No comments: