LEJLA JUSIC - HASRET ÇEKTİM

www.tips-fb.com



HASRET ÇEKTİM LYRICS


(Uygur Turkic)

Aydin ayriyalmaymen ay yüzüngni körgende
Eymenip qaralmaymen qoshumang türülgende

Oooo hesret chektim, oooo o yarni saghindim
Oooo hesret chektim, oooo o o yarni saghindim

Qoshumang türülgende renjigenmiding mendin
Ishenchim sanga kamil, ümüd üzmedim sendin

Oooo hesret chektim, oooo o yarni seghindim
Oooo hesret chektim, oooo o o yarni seghindim

Men seni panah tartip aywaningda yataymu
Alte künlük alemde sening derdingni tartaymu





HASRET ÇEKTİM (TURKEY TURKIC)


Aydan ayıramıyorum ay yüzünü görünce
Utanıp bakamıyorum kaşlarını çatınca

Oooo hasret çektim, ooo yari özledim
Oooo hasret çektim, oooo o o yari özledim

Kaşlarını çattığında benden incinmiş miydin
Güvenim sana tam, ümit kesmedim senden

Oooo hasret çektim, ooo yari özledim
Oooo hasret çektim, oooo o o yari özledim

Ben senin penahına sığınıp eyvanında yatar mıyım
Altı günlük dünyada senin derdine dayanır mıyım



HASRET ÇEKTİM LYRICS ENGLISH TRANSLATION

- I cant seperate from moon, when i see your moon-like face
- I am being ashamed and cannot look (to you) when you frown

- Ooooo i felt longing, ooo i missed my darling
- Ooooo i felt longing, ooo i missed my darling

- When you knitted your brows, were you hurted of me
- My trust in you is exact, i didnt give up my hope on you

- Ooooo i felt longing, ooo i missed my darling
- Ooooo i felt longing, ooo i missed my darling

- Do i take shelter and lay in your house
- In this 6 day long world, do (can) i endure the suffer of you


Translation: ibra

No comments: