LEJLA JUSIC - BEZ TVOJE LJUBAVI

www.tips-fb.com



LEJLA JUSIC - BEZ TVOJE LJUBAVI LYRICS ENGLISH TRANSLATION


Bez tvoje ljubavi
nema mi radosti

> Without your love
> I do not have happiness


Ostale mi pesme puste
savile se magle guste
mira mi ne daju

> My songs are left wasted
> Thick fogs have fallen upon
> They do not give me peace


Sta ce mi dukati
od zlata biseri

> What will i do with gold coins
> With pearls made of gold


Sta ce meni tudje oci
kadje vise necu moci
tebe prevoljeti

> What would i do with stranger eyes
> When i will not any more able to
> love you


Sve sto meni sada treba
to je onaj dio neba
to je ona ruza zuta
sto me cvata preko puta
preko puta tvoga prozora

> What do i all need now
> is that part of sky
> is that yellow rose
> which blossoms on the way
> on the way of your window


Bez tvoje ljubavi
nema mi radosti

> Without your love
> I do not have happiness


ostale mi pesme puste
savile se magle guste
mira mi ne daju

> My songs are left wasted
> Thick fogs have fallen upon
> They do not give me peace


Sve sto meni sada treba
to je onaj dio neba
to je ona ruza zuta
sto me cvata preko puta
preko puta tvoga prozora

> What do i all need now
> is that part of sky
> is that yellow rose
> which blossoms on the way
> on the way of your window


Translation: ibra

No comments: