HALID BEŠLIĆ - MALO JE, MALO, DANA

www.tips-fb.com


Halid Beslic- Malo je, malo, dana lyrics English translation

Zapjevaj, duso
pjesmu sto mi stvara bol
ja tebe ljubim
a ti jedva znas za to

> Sing, dzanum
> The song that creates pain in me
> I love you
> And you scarcely know about that


Na ovom svijetu samo tebe imam ja, znaj
molim te, duso vrati mom zivotu sjaj
molim te, duso, molim te, rano
vrati mom zivotu sjaj

> In this world, i have only you, know that
> I beg you, dzanum, bring the shine back to my life
> I beg you, dzanum, i beg you, my pain (my wound)
> bring shine to my life


Ref.
Malo je, malo, dana
da bi mi ostala sama
malo je, malo, noci
da cekam kad ces mi doci
da jedno drugom bol stvaramo
dana je premalo

> Days are so few
> For you to (spend them alone) stay alone
> Nights are so few
> For me to wait when you will come to me
> For us to create pain to each other
> Days are so few


Na ovom svijetu sto od sebe trazi spas
svega ce biti samo nece biti nas
vjeruj mi, duso, vjeruj mi, rano
samo nece biti nas

> On this world, which seeks salvation from itself
> Everything will exist, except us
> Believe me, dzanum, believe me, rano**
> everything except us


Translation: ibra
Correction: Azra

No comments: