HARI MATA HARI - STOPE TI LJUBIM

www.tips-fb.com



STOPE TI LJUBIM LYRICS


Ja donesoh kamen drag
spustih dusu na tvoj prag
vezah pjesme za tvoje ime
ali tebe nemam cime
vezah pjesme za tvoje ime
ali tebe nemam cime

Ref.
Stope da ti ljubim
srce cijelo da ti dam
sta jos moram da izgubim
a da tebe sacuvam

Ja donesoh kamen drag
spustih dusu na tvoj prag
ja ti dadoh ljubav na dar
da si znala sa njom bar

Ref. 2x



STOPE TI LJUBIM ENGLISH TRANSLATION


Ja donesoh kamen drag
> I brought precious stone
spustih dusu na tvoj prag
> I took my soul down to your doorstep
vezah pjesme za tvoje ime
> I tied my songs to your name
ali tebe nemam cime
> But i don't have anything to tie to you
vezah pjesme za tvoje ime
> I tied songs to your name
ali tebe nemam cime
> But i don't have anything to tie to you

Ref.
Stope da ti ljubim
> To kiss your feet
srce cijelo da ti dam
> To give whole my heart to you
sta jos moram da izgubim
> What more i have to lose
a da tebe sacuvam
> To keep you with me

Ja donesoh kamen drag
> I brought precious stone
spustih dusu na tvoj prag
> I took my soul down to your doorstep
ja ti dadoh ljubav na dar
> I gave love to you as a donation
da si znala sa njom bar
> For you to know at least with that

Translation : Ibra

----- Wait's for correction --------

No comments: