PLAVI ORKESTAR - AZRA

www.tips-fb.com


AZRA LYRICS


Hej, znaš li da je pao snijeg,
znaš li da su ulice,
prekrile pahuljice,
a ja, volio bih da si tu,
da se samo pojaviš,
bar za novu godinu.
Mala čini mi se da,
hiljadu me godina,
nisi nazvala.

Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
jer znam, da ću večeras biti sam,
uzalud se trudim.
Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
jer znam, da evo sviće novi dan
i da bez tebe se budim.

Hej, znaš li da je pao snijeg,
znaš li da su ulice,
prekrile pahuljice,
a ja, volio bih da si tu,
da se samo pojaviš,
bar za novu godinu.
Mala čini mi se da,
hiljadu me godina,
nisi nazvala.

Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
jer znam, da ću večeras biti sam,
uzalud se trudim.
Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
jer znam, da evo sviće novi dan
i da bez tebe se budim ja.

Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
jer znam, da ću večeras biti sam,
uzalud se trudim.
Azra, ponoć kuca,
za tobom mi srce puca,
znam, da evo sviće novi dan
i da bez tebe se budim ja.





PLAVI ORKESTAR - AZRA TRANSLATION TRIAL


> Hej, do you know it snowed
> Do you know roads are
>Veiled with fluff

> And i would like you to be here
> Only to appear
>In bar, for new year

> I, a little think that
> For thousand years
> You didnt call me

> Hej Azra, midnight is ticking (i would translate it "midnight home":D)
> My heart beats for you
> Because i know, i will be alone this night
> I endeavor for nothing

> Azra, midnight is ticking
> My heart beats for you
> Cause i know, there twilight new day
> and i am without you




CORRECTION



> Hej, do you know it snowed (snows)
> Do you know roads are
>Veiled with fluffs

> And I, would like you to be here
> To suddenly appear
>at least for New year (eve)

> Baby, it seems to me that
> For thousand years (its been 1000 yrs since)
> You haven't called me


> Hej! Azra, midnight is ticking (i would translate it "midnight home":D) --- home is kuĆa
> My heart is breaking cause of you (for you)
> Because i know, i will be alone this night
> I try/endeavor for nothing


> Azra, midnight is ticking
> My heart is breaking for you
> Cause i know, there - a new day dawns
> and i wake up without you



Funny translation mistakes by:D : Ibra
Great effort for correction by: Azra

No comments: