DINO MERLIN & ZELJKO JOKSIMOVIC - SUPERMEN

www.tips-fb.com





SUPERMEN LYRICS

Dino:
Kako se pise ljubav, dali kao jedna rijec?
ili su to uvijek barem dvije najmanje
ljudi se od uvijek sastaju,vole i jos uvijek rastaju

Oprosticu joj sve
nisam ja supermen
pa da mogu to na ledjima da ponesem
Ugosticu joj sne
bolje im' je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promijene

Zeljko:
like to the dearest friend (kao najdrazem prijatelju)
Ljubav se nepise tako,oko za oko zub za zub !
O' ne ja nemogu vise,ja sam stigao na rub
Svaka mi rec strazu dobija, svaki mi most na Drini cuprija

Dino:
Sta je to sveto nocas i vijecno ,
Zivote sivi
Zeljko:
Sve je to ono pred cim drhitis a cemu se divis

Oprosticu joj sve
nisam ja supermen
pa da mogu to na ledjima da ponesem
Ugosticu joj sne
bolje im' je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promijene










DINO MERLIN - SUPERMEN ENGLISH TRANSLATION


How do you write “love”
Is it only one word
Or its always
at least two
People meet since always,
love, and still separate

I will forgive her everything
I’m no superman
to be able to
carry that on my back
I’ll shelter her dreams
they’re better at me
Let them sleep
until they change
Like to the dearest friend
Love isn’t written like that
eye for an eye, teeth for a teeth
Oh, no, I cant anymore
I’ve reached the line
My every word gets guards
My every bridge drina kuprusu :D

Whats that holy and eternal tonight
Oh, grey life
Holy is that in front of what you tremble
and what you admire in the same time

Like to the dearest friend



Translation: Azra

No comments: