AL DINO - ODLAZIS

www.tips-fb.com


AL DINO - ODLAZIS LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Odlazis, tako je najbolje
ubijas ljubav uzmi i sjecanje
kad vise nisam tvoj
vise mi ne treba ni srce moje
jer ono nikada voljeti nece

> You are leaving, that is the best
> You are killing love, take memories too
> As i am not yours anymore
> I do not need my heart anymore
> Because it will never love again


Odlazis, sigurnim korakom
okreces glavu tek tako od mene
godine uzalud rusis mi nade sve
pustinjo moja u tebi svaka dusa umire

> You are leaving with confident steps
> You are turning your head away from me
> Vain years, you are breaking all my hopes
> (Oh) My desert, every soul dies in you


Ti budi sama do kraja zivota
nesreca moja nek bude i tvoja
ja cu te voljeti necu te
nikad preboljeti

> Be alone till the end of your life
> Let my unhappiness be also yours
> I will love you, and will not
> ever get over you


First 5 Stars Translation:D : IBRA
Correction: AZRA

No comments: