DINO MERLIN - UMRI PRIJE SMRTI

www.tips-fb.com

UMRI PRIJE SMRTI LYRICS

ne sjecam se imena tvog
ni kad sam zadnji put ti poklonio stih
al' necu da budem dio tog
ne mogu ja nikad vise biti jedan od njih

Chorus:

umri prije smrti govore mi ljudi
dok jos nije prekasno
kad tijelo zadrhti zamagle se puti
pa sve postane opasno


ne sjecam se dodira tvog
ni kad sam zadnji put osjetio slast
sve mi je to darovao Bog
da probam strah i nemir koju nosi strast


pa da i ja zapjevam kome trebam
kao onaj svirac da se predam

Chorus:

umri prije smrti govore mi ljudi
dok jos nije prekasno (Za to)
kad tijelo zadrhti zamagle se puti
pa sve postane opasno


hajde i ti zapjevaj kome trebas
kao onaj svirac sav mu se predaj

Chorus:

umri prije smrti govore mi ljudi
dok jos nije prekasno
kad tijelo zadrhti zamagle se puti
pa sve postane opasno







UMRI PRIJE SMRTI ENGLISH TRANSLATION

(Die before death)

Ne I don't remember your name
nor the last time
when I presented* you a verse
But I don't want to be part of that
I can't be one of them ever again

Die before death,“ people tell me
„before it's too late
because when body shivers, roads turn to fog**
so everything becomes dangerous“

I don't remember your touch
nor the last time I felt pleasure
All that is what God gave to me
to taste fear and unrest
that passion brings

So that I sing too, to whom I need (to sing)
like that player, to surrender myself

Hajde, you sing too, to whom you need to sing
like that player, surrender yourself to it

Translation: Azra

No comments: