ZELJKO JOKSIMOVIC - LANE MOJE

www.tips-fb.com


ZELJKO JOKSIMOVIC - LANE MOJE LYRICS

Kad na te pomislim
bojim se da te opet zavolim
u modre usne zarijem zube
da pravu bol zaboravim

Lane moje ovih dana
vise i ne tugujem
pitam samo da l' si sama
ljude koje ne cujem
lane moje nocas kreni
nije vazno bilo s kim
nadji nekog nalik meni
da te barem ne volim

( Da te po ljubim , nek' neko drugi kose ti ljubi, da tebe lakse prebolim)

lane moje ovih dana (lane moje)
vise i ne tugujem (lane moje)
pitam samo da l' si sama
ljude koje ne cujem
lane moje nocas kreni (lane moje)
nije vazno bilo s kim
nadji nekog nalik meni
da te barem ne volim

da te vise ne volim






ZELJKO JOKSIMOVIC - LANE MOJE LYRICS ENGLISH TRANSLATION


Kad na te pomislim
> When i think of you
bojim se da te opet zavolim
> I get afraid that i will love you again
u modre usne zarijem zube
> I empurple my lips biting with my teeth
da pravu bol zaboravim
> to forget the pain

Lane moje ovih dana
> My fawn, in these days
vise i ne tugujem
> i don't suffer any more
pitam samo da l' si sama
> i just ask if you are alone
ljude koje ne cujem
> i do not listen people
lane moje nocas kreni
> My fawn, return tonight
nije vazno bilo s kim
> It does not matter with whom you were
nadji nekog nalik meni
> (or) find someone looking like you
da te barem ne volim
> that at least i wouldn't love you

da te vise ne volim
> That i would not love you anymore


Translation: Ibra

No comments: