DINO MERLIN - SUBOTA

www.tips-fb.com


SUBOTA LYRICS

Sutra je subota
nekom sasvim običan dan
neko će na vrelo bosne
a neko će pospremati stan
sutra je subota
kažu biće oblačno
sutra ćeš tiho znam
reći da konačno

budi bolja prema njemu
u kuhinji, u postelji
baš u svemu

za mene ne pitaj
o meni ne pričaj
nikom, pa ni njemu

sutra je subota
obuci onu prekrasnu bijelu
svi će sem mene
biti u crnom, svečanom odijelu
ne plači, o ne plači
nisi ti ni za što kriva
takav je moj život
nikad go, vazda stativa

budi bolja prema njemu
u kuhinji, u postelji
baš u svemu

za mene ne pitaj
o meni ne pričaj
nikom, pa ni njemu

ljubav je dar
ljubav je žar
ljubav je požar



DINO MERLIN SUBOTA LYRICS ENGLISH TRANSLATION



Sutra je subota
> Tomorrow is Saturday
nekom sasvim običan dan
> For some, it is totally an ordinary day
neko će na vrelo bosne
> Some will (go) to spring of Bosnia
a neko će pospremati stan
> And some will clean their flat

sutra je subota
> Tomorrow is Saturday
kažu biće oblačno
> They say it will be cloudy
sutra ćeš tiho znam
> I know, tomorrow you will silently
reći da konačno
> say finally

budi bolja prema njemu
> Be better towards him
u kuhinji, u postelji
> In the kitchen and in the bed
baš u svemu
> Just in everywhere

za mene ne pitaj
> Don't ask about me
o meni ne pričaj
> Do not tell about me
nikom, pa ni njemu
> To nobody, well not to him too

sutra je subota
> Tomorrow is Saturday
obuci onu prekrasnu bijelu
> Wear that lovely white
svi će sem mene
> Everyone, except me
biti u crnom, svečanom odijelu
> Will be in blacks, in ceremonial clothes
ne plači, o ne plači
> Do not cry, o do not cry
nisi ti ni za što kriva
> You are not guilty for any
takav je život moj
> That is how my life is
nikad go, vazda stativa
> Never goal, forever goalpost

budi bolja prema njemu
> Be better towards him
u kuhinji, u postelji
> In the kitchen and in the bed
baš u svemu
> Just in everywhere

za mene ne pitaj
> Don't ask about me
o meni ne pričaj
> Do not tell about me
nikom, pa ni njemu
> To nobody, well not to him too

ljubav je dar
> Love is gift
ljubav je žar
> Love is passion
ljubav je požar
> Love is conflagration

Translation: Ibra

No comments: