DINO MERLIN - PASA MOJ SOLIDNI

www.tips-fb.com


PASA MOJ SOLIDNI LYRICS

Zima, hladna noc
mali dom kulture
niko nigdje nema poc
al' svi se nekud zure
vise se ni ne sjecam
da l' crno ili bijelo
al' je dobro stajalo
to bajramsko odijelo

U tom su se lagano
otvorila ta vrata
usla si u pratnji
svog starijega brata

I poceo je urnebes
poziv taj na prvi ples
sada znam da bi pristala
da on nije rekao ne

Ref.
Godine putuju
te rijeci odjekuju
pasa moj solidni
nije ona za tebe

Pasa moj solidni
iz svoje basce beri cvijet
pasa moj solidni
to je tako otkad je svijet

I nebo se srusilo
i more je presusilo
glavu je spustila
ni rijec nije izustila

Prestale su funkcije
te slabasne konstrukcije
i refleksi, i suhi vid
glava je klonula o zid

Godine putuju
te rijeci odjekuju
pasa moj solidni
nije ona za tebe

Pasa moj solidni
iz svoje basce beri cvijet
pasa moj solidni
to je tako otkad je svijet








PAŞA MOJ SOLIDNI ENGLISH TRANSLATION



Winter, cold night
Small Culture Center
Noone has anywhere to go
Yet everyone hurries somewhere
I don't even remember anymore
If it was black or white
But it looked good (on me)
That Bayram suit


Then, slowly
that door opened
You entered in company
of your elder brother
And riot (chaos) started
that invitation for the first dance
Now i know
you would have accept it
If he hadn't say „ No"


Years go by
Those words echo:


Paša moj solidni*, the words her brother uses to talk to Dino, solidni - proper, fine

She's not for you
Paša moj solidni
Pick a flower from your (own) garden
Paša moj solidni
It's like that since the world exists.


Heaven tumbled down
And sea dried
She lowered her head
Didn't say a word
Functions stopped
those weak constructions
And reflexes, and hearing and eyesight
Head collapsed onto the wall


Translation: Azra

No comments: