DINO MERLIN - STA TI ZNACIM JA

www.tips-fb.com



STA TI ZNACIM JA LYRICS


šta ti značim ja, samo komad prošlog vremena
sta ti znacim ja, ni rodbina, ni sudbina

reci šta ću ti ja, ispod paučine godina
šta ti značim ja, ovakav nikakav

ja čovjek sa dva lica
ja muška kukavica
što nikad nisam smio da priznam
jesi li žena ili ljubavnica

u ovim godinama, svaka nova je kao uvreda
u ovim godinama, ni ljubav vise nije pobjeda
u ovim godinama, svaka nova je kao uvreda
u ovim godinama, kad ni ljubav vise nije pobjeda

sta ti znacim ja, samo komad proslog vremena
reci sta ce ti ta izguzvana postelja

koju nećeš pospremiti
jer nemaš kome lagati
bezbroj ih je otišlo
samo jedan će se vratiti





STA TI ZNACIM JA ENGLISH TRANSLATION


what do I mean to you, only a piece of past time
what do I mean to you, not family nor destiny

tell me why do you want me, under the cobweb of years
what do I mean to you, like this - nobody

Me, man with two faces
Me, male coward
who never could confess
are you (my) wife or mistress

in this years (of life), every new (year) is like an insult
in this years, love isn't victory either
in this years (of life), every new (year) is like an insult
in this years, love isn't victory either

what do i mean to you, only piece of past time
tell, why do you need that crumpled bed (sheets)

that you won't tidy up
because you've got no one to lie to
so many of them left
only one will come back

Translation: AZRA

No comments: