BARIŞ MANÇO - GESİ BAĞLARI

www.tips-fb.com


BARIŞ MANÇO - GESİ BAĞLARI LYRICS

Gesi bağlarında dolanıyorum
Yitirdim yarimi aman aranıyorum
Yitirdim yarimi aman aranıyorum
Bir tek selamına güveniyorum
Gel otur yanıuma hallarımı söyleyim
Derdimden anlamaz ben o yari neyleyim

Gesi bağlarında üç top gülüm var
Hey Allahtan korkmaz sana bana ölüm var
Hey Allahtan korkmaz sana bana ölüm var
Ölüm varsa bu Dünyada zulüm var
Atma garip anam beni dağlar ardına
Kimseler yanmasın anam yansın derdime





GESİ BAĞLARI LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Gesi bağlarında dolanıyorum yitirdim yarimi
> I am touring around Vineyards of Gesi, i've lost my darling
Aman aranıyorum yitirdim yarimi aman aranıyorum
> I am searching, i have lost my darling, i am searching
Bir tek selamına güveniyorum gel otur yanıma
> I only rely on (only need) your selam, come sit near me
Hallarımı söyleyeyim derdimden anlamaz ben o yari neyleyim
> For me to tell you how i am, she does not understand of my pain, what will i do with that darling


Gesi bağlarında üç top gülüm var hey Allah'tan korkmaz
> I have three bunches of rose in Vineyards of Gesi, Hej one who does not get scared of Allah
Sana bana ölüm var hey Allah'tan korkmaz sana bana ölüm var
> There is death for me and you, ......
Ölüm varsa bu dünyada zulüm var
> If there is death, there is zulum in this world
Atma garip anam beni dağlar ardına
> Don't send me beyond mountains, my poor mother
Kimseler yanmasın anam yansın derdime
> Let no one get sad of my pain but my mother

Translation: Ibra

No comments: