HARI MATA HARI - STRAH ME DA TE VOLIM

www.tips-fb.com


STRAH ME DA TE VOLIM LYRICS

Znam da negdje daleko od mene
postojis u postelji nekoj
budis se i krades od sna
malo moga mirisa

Bog nam je svjedok
beskrajno smo se voljeli
nek zivot nam sudi
sto smo ljubav ubili
jedno drugog kaznili

REFREN
Strah me da te volim
kao nekada
jos ova dusa
tebi pripada

Strah me da te volim
kao nekada
hiljadu tuga
sreca nikada

Bog nam je svjedok
beskrajno smo se voljeli
nek zivot nam sudi
sto smo ljubav ubili
jedno drugog kaznili

REFREN 4x





STRAH ME DA TE VOLIM ENGLISH TRANSLATION


Znam da negdje daleko od mene
> I know that somewhere far from me
postojis u postelji nekoj
> You exist in some bed
budis se i krades od sna
> You are waking up and stealing from dream
malo moga mirisa
> A bit of my smell

Bog nam je svjedok
> God is witness to us
beskrajno smo se voljeli
> We loved infinitely
nek zivot nam sudi
> Let life to judge us
sto smo ljubav ubili
> Because we killed love
jedno drugog kaznili
> We tortured each other

REFREN
Strah me da te volim
> I am afraid to love you
kao nekada
> Like before
jos ova dusa
> This soul still
tebi pripada
> belongs to you

Strah me da te volim
> I am afraid to love you
kao nekada
> Like before
hiljadu tuga
> Thousand of sorrow
sreca nikada
> And never happiness

Bog nam je svjedok
> God is witness to us
beskrajno smo se voljeli
> We loved infinitely
nek zivot nam sudi
> Let life to judge us
sto smo ljubav ubili
> Because we killed love
jedno drugog kaznili
> We tortured each other

Translation: IBRA

No comments: