HANKA PALDUM - JA TE PJESMOM ZOVEM

www.tips-fb.com




JA TE PJESMOM ZOVEM LYRICS


Zeljno cekam tvoje pismo
i nadam se svake noci
da ces jednom iznenada
u zagrljaj meni doci

Ref. 2x
Ja te pjesmom zovem
zeljna tvoga milovanja
sliku tvoju ljubim
ljubim, ljubim svakog dana

Kao ruza koja vene
kad joj sunce pije rosu
i ja cekam da mi dodjes
i zamrsis dugu kosu

Ref. 2x

Usne zele, ruke traze
a nemirno srce sanja
da cu opet tvoja biti
u svitanje jednog dana

Ref. 2x



JA TE PJESMOM ZOVEM ENGLISH TRANSLATION



Zeljno cekam tvoje pismo
> I eagerly wait for your letter
i nadam se svake noci
> And everynight i hope
da ces jednom iznenada
> that one day you will suddenly
u zagrljaj meni doci
> Come to my arms


Ja te pjesmom zovem
> I call you with a song
zeljna tvoga milovanja
> Eager for your caress
sliku tvoju ljubim
> I kiss your picture
ljubim, ljubim svakog dana
> I kiss, kiss everyday

Kao ruza koja vene
> Like a rose that withers
kad joj sunce pije rosu
> When the sun drinks its dew
i ja cekam da mi dodjes
> As such i wait for you to come to me
i zamrsis dugu kosu
> And to tangle my long hair


Usne zele, ruke traze
> Lips want, hands search for
a nemirno srce sanja
> And impatient heart dreams
da cu opet tvoja biti
> That i will be yours again
u svitanje jednog dana
> One day during the dawn

Translation: Ibra

No comments: