TARKAN - KIŞ GÜNEŞİ

www.tips-fb.com




TARKAN - KIŞ GÜNEŞİ LYRICS

Artık çok geç yalvarma
Dönüş yok o yıllara
Bilki sana bu son veda

Yürekli olmadan
Meydan okumadan
Yaşanmaz aşk

Yanlış zaman
Yanlış insan
Tutunmak imkansız
Bıktım yamalı sevdalardan

Yanlış bahar
Kış güneşi
Yoruldum her bulduğumda
Kaybetmekten seni
Kıyamete kadar
Kapattım kalbimi

Azar coşar deli gönül
Bu gözler ah neler görür
Hasret bana göre değil
Özlemin içimde
Yine seni büyütür





TARKAN - KIŞ GÜNEŞİ LYRICS ENGLISH TRANSLATION

Artık çok gec yalvarma
> Its so late artık, do not beg
Dönüş yok o yıllara
> There is no turning back to those years
Bilki sana bu son veda
> Znaj, this is last farewell for you

Yürekli olmadan
> Without being brave
Meydan okunmadan
> Without challenging
Yaşanmaz aşk
> Love cant be lived

Yanlış zaman
> Wrong time
Yanlış insan
> The wrong insan
Tutunmak imkansız
> It is impossible to hold on
Bıktım yamalı sevdalardan
> I feel stuffed of patched sevdalar

Yanlış bahar
> Wrong spring
Kış güneşi
> Sun of Winter
Yoruldum her bulduğumda
> I am tired of loosing you
Kaybetmekten seni
> each time i find
Kıyamete kadar
> Till the apocalypse
Kapattım kalbimi
> I closed my heart

Azar coşar deli gönül
> Becomes furious, boils up my deli heart
Bu gözler ah neler görür
> What kind of things these eyes do see
Hasret bana göre değil
> Longing is not suitable for me
Özlemin içimde
> Missing of you,
Yine seni büyütür
> Makes you grow in me again


Deli* > mad
Sevda* > love
İnsan* > Human

Translation: IBRA

No comments: